Tæt på Falsters bedste badestrand

I foreningens hyggelige feriehus på Falster kan du slappe af i naturskønne omgivelser – samtidig er der mulighed for mange spændende aktiviteter i området.

På Falster indbyder naturen til aktiviteter for både surfere og lystfiskere. Derudover er den populære 20 km lange hvide strand ved Marielyst et eldorado for vandhunde og oplagt til vandreture. Tag også på opdagelse i Falsters gamle, hyggelige købsstæder med et livligt handelsliv, hvor der ofte er torvedage samt levende musik og festivals.

Foreningens feriehus ligger i Bøtø få kilometer syd for Marielyst. Her er du tæt på brede strande og den vilde skov, Bøtøskoven. Besøger du Bøtø om foråret og sommeren, kan du være heldig at se trækfugle og sjældne sommerfugle i skoven, som også er hjemsted for vildtlevende heste og køer.

Huset er indrettet til den moderne familie med plads til 6 personer. Her er både plads til at slappe af på terrassen, hvor der er grill, og mulighed for at tage på aktiv opdagelse i området på de fire cykler.

Find ledige datoer her.

Ansøg nu

Klik her for at book et sommerhus

Ansøg

Priser og regler

Find priser og regler for leje af feriehusene her.

Priser og regler

Praktisk information

Indretning af huset
I entreen er der vaskemaskine og tørretumbler. Køkkenet er en del af stuen. I garagen er der en stor fryser.
I stuen er der spisebord med plads til 8 personer, sofagruppe, fjernsyn og dvd. Der er et lille udvalg af bøger og diverse spil.
Der er installeret Wi-Fi.

Sovepladser
Der er soveværelse, et kammer med udtrækssovesofa (140 cm bred), en alkove i stuen (140 cm bred, 190 cm lang) og to pladser på hemsen (mest for børn).

Hensyn til børn
Der er taget hensyn til familier med små børn, bl.a. med 1 stk. højstol. Over vaskemaskinen og tørretumbleren er der et højt bord, der er ideelt som puslebord.
Der er puslepude, vaskefad, børnebadekar, skammel etc. Der findes en weekendseng – men uden babydyne og -pude. I kammeret findes et mindre udvalg af legetøj.

Terrassen og udeliv
I udhuset på terrassen er der bord og stole til terrassen og en kulgrill. I garagen er der cykler, en værktøjskasse, to trækvogne og kummefryser.

Tag med …
Sengelinned, håndklæder, viskestykker, karklude, toiletpapir mv. bedes man selv medbringe. Der er dog lidt reserver i huset.
Hvis du bruger af disse, så vær venlig at vaske/fylde op inden afrejse.

Opvarmning
Huset er opvarmet med varmepumpe og el-radiatorer. Klimaanlægget er installeret til brug om efteråret, vinteren og foråret.